×
wyposażenie twojego biura

Od 15 lat zajmujemy się kompleksowym zaopatrzeniem firm – w naszej ofercie znajdziecie m.in. papier, akcesoria biurowe, niszczarki i inne urządzenia biurowe, materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych, artykuły spożywcze, meble biurowe a także produkty higieniczne i chemię gospodarczą czyli wszystko, co jest niezbędne w każdym biurze.

Interesujące? Kliknij TUTAJ.
Jesteś zainteresowany zakupem ubezpieczenia? Masz pytania odnośnie warunków?
Podaj swoje dane abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
zaufany dostawca

Dostawca z 15 letnim doświadczeniem na rynku polskim w zakresie kompleksowej obsługi firm.

Indywidualny Doradca oraz Przedstawiciel Handlowy zawsze dostępni pod indywidualnym e-mailem oraz telefonem.

Wdrażamy najnowsze systemy i oprogramowania oraz wykorzystujemy zaawansowaną technologię dzięki czemu szybko i efektywnie wychodzimy naprzeciw potrzebom Klienta.

SZYBKOŚĆ I PEWNOŚĆ DOSTAWY

Dla Ciebie i w trosce o najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów współpracujemy z wiodącymi dostawcami i producentami artykułów biurowych na rynku. Cały czas jakość naszych dostawców jest monitorowana, aby dostawy docierały do Ciebie kompletne i na czas.

99,3% kompletności wszystkich dostaw dostarczonych w terminie do naszych klientów.

OPTYMALIZACJA WYDATKÓW

Platforma zakupowa którą konfigurujemy specjalnie pod potrzeby każdego Klienta daje możliwość planowania wydatków. Każdy Klient ma możliwość kontroli procesu zakupów w zakresie kto i jak asortyment zamawia a także możliwość akceptowania zamówień.

Stała kontrola kosztów dzięki analizom online i raportom dopasowanym do potrzeb firmy.

WYGODA ZAKUPU - WWW

Korzystanie z systemu On Line stwarza Państwu możliwość szybkiego i łatwego złożenia zamówienia oraz zarządzanie zakupami w skali całej firmy.

Zaplanuj swój budżet

Stwarzamy Państwu możliwość zaplanowania i określenia w systemie On Line maksymalnego budżetu. Mogą Państwo określić budżet tygodniowy, miesięczny a nawet roczny, jaki można przeznaczyć na zakup artykułów biurowych

Kontrola wydatków

Kontrola wydatków – jest to funkcja która pozwala na kontrolę i akceptację przez przełożonego każdego zamówienia. Jest to bardzo przydatne w Firmach wielooddziałowych lub w firmach o rozbudowanej strukturze organizacyjnej (wiele działów)

Twój Mini katalog

Stworzyliśmy Państwu możliwość wybrania z naszej oferty tylko tych produktów ,które Was interesują. Po odznaczeniu ich na oddzielną listę możecie Państwo stworzyć swój mini katalog który jest dostępny tylko i wyłącznie dla Was.

OSZCZĘDNOŚĆ CZASU I PIENIĘDZY

Dzięki kompleksowej ofercie ponad 6 tysięcy produktów dostępnych w naszym magazynie. Wszystkie produkty znajdziesz na www.eurooffice.biz.

1 zamówienie = 1 dostawa z podziałem na różne centra kosztowe. Kupując w jednym miejscu zyskujesz dodatkowe rabaty.

W ZGODZIE ZE ŚRODOWISKIEM

Blisko 1200 produktów ekologicznych oznaczonych na www.eurooffice.biz.

Platforma zakupowa powoduje zautomatyzowanie procesu obsługi klienta minimalizując zużycie papieru.

Proekologiczna infrastruktura magazynowo-biurowa.

PRO PLUS sp. z o.o.
Prestige Tower
Kazimierza Jarząbka 26/57
05-500 Piaseczno
zadzwoń do nas
+48 22 737 00 66
+48 570 44 65 66