Program zdrowotny Luxmed

Program zdrowotny Luxmed

Program medyczny, zawierający szeroki zakres Usług, tak, aby w pełni zaspokoić potrzeby i sprostać oczekiwaniom naszych Klientów.

Grupa LuxMed przygotowała specjalny Program Zdrowotny dla klientów firmy ProfitPlus Doradztwo Finansowo-Majątkowe.

W ramach oferowanych Pakietów mogą Państwo korzystać z wszechstronnej opieki medycznej realizowanej w placówkach własnych Grupy LuxMed, a także sieci ponad 1000 placówek partnerskich oraz 7 szpitalach na terenie całego kraju.

Lista placówek dostępna jest na stronie internetowej:
https://www.luxmed.pl/dla-pacjentow/centra-medyczne-grupy-lux-med/placowki-grupy-lux-med.html

Oferta skierowana jest do osób, które nie ukończyły 65 roku życia.

szukasz programu zdrowotnego?

Skorzystaj z naszej porównywarki programów medycznych!
Szybko i łatwo znajdź program, który najlepiej do Ciebie pasuje!

WEJDŹ

dostępne pakiety

Oferujemy pięć wersji pakietów - Comfort, Rozszerzony oraz 3 warianty VIP - różniących się zakresem usług oraz ceną.

przewiń tabelę aby zobaczyć wszystkie warianty
Comfort
zakres
Rozszerzony
zakres
Rozszerzony VIP
zakres
Kompleksowy VIP
zakres
Premium VIP
zakres
Indywidualny 79 zł 98 zł 159 zł 240 zł 373 zł
Partnerski 158 zł 196 zł 320 zł 482 zł 780 zł
Rodzinny 218 zł 256 zł 523 zł 792 zł 1 330 zł
kup online
Chcę kupić ONLINE!
Wystarczy jedno kliknięcie, a przeniesiemy Cię na naszą platformę, na której będzie możliwe przystąpienie do wybranego programu.

ROZPOCZĘCIE OBOWIĄZYWANIA UMOWY

Od pierwszego dnia kolejnego miesiąca, z zastrzeżeniem, że wniosek przystąpienia należy złożyć najpóźniej do 25 dnia miesiąca, poprzedzającego miesiąc rozpoczęcia.

ZASADY PRZYSTĄPIENIA ORAZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Minimalny okres umowy: 12 miesięcy.
Po upływie Minimalnego okresu umowy, umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony, z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

W trakcie Minimalnego okresu umowa może zostać rozwiązana wyłącznie z ważnego powodu. Za ważny powód po stronie ProfitPlus uważa się w szczególności:

  1. podwyższenie wysokości składki przez Świadczeniodawcę (LuxMed),
  2. zmianę zakresu lub warunków usługi medycznej przez Świadczeniodawcę (LuxMed),
  3. powstanie zaległości w opłatach Świadczeniobiorcy przekraczających 1 okres rozliczeniowy.

W przypadkach, o których mowa w lit. a) i b) ProfitPlus zawiadomi Świadczeniobiorcę o nowej wysokości składki lub zmianie zakresu lub warunków usługi medycznej i w przypadku gdy Świadczeniobiorca nie zaakceptuje we wskazanym przez ProfitPlus terminie nowej wysokości składki lub zmiany zakresu lub warunków usługi medycznej umowa ulegnie rozwiązaniu po upływie 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.

W przypadku, o którym mowa w lit. c) umowa może ulec rozwiązaniu bez zachowania okresu wypowiedzenia, na skutek oświadczenia złożonego przez ProfitPlus jeżeli Świadczeniobiorca nie ureguluje zaległości w dodatkowym terminie 7 dni od dnia otrzymania od ProfitPlus przynajmniej jednego wezwania do uregulowania zaległości.

Ważny powód do wypowiedzenia umowy przed upływem Minimalnego okresu umowy powinien zostać wyraźnie określony w treści wypowiedzenia i dostatecznie uprawdopodobniony, pod rygorem uznania wypowiedzenia za nieważne.

SPOSOBY UMAWIANIA I ODWOŁYWANIA WIZYT I BADAŃ

Termin wizyty lub badania w centach medycznych Grupy Lux Med można zarezerwować:

Umówioną wizytę lub badanie można odwołać:

  • wysyłając zwrotny SMS z tekstem NIE w odpowiedzi na SMS z potwierdzeniem wizyty (jeżeli masz zaplanowaną więcej niż jedną wizytę, wskaż która z nich powinna zostać odwołana),
  • za pośrednictwem Portalu Pacjenta na stronie www.luxmed.pl,
  • kontaktując się z infolinią pod numerem 22 33 22 888.

Jeżeli nie możesz przyjść na umówioną wizytę, poinformuj o tym. Dzięki temu inny Pacjent będzie mógł skorzystać z wolnego terminu.

Nieodwołanie umówionej wizyty/badania co najmniej 6 godzin przed ich ustalonym terminem spowoduje utratę możliwości umawiania świadczenia tego samego rodzaju jak nieodwołane na okres 30 dni, licząc od dnia nieodwołanej wizyty.

Termin wizyty w placówkach partnerskich można rezerwować:

  • telefonicznie – dzwoniąc bezpośrednio do placówki partnerskiej, w której chcesz zarezerwować wizytę,
  • osobiście – podczas wizyty w placówce partnerskiej.

PORTAL PACJENTA

Portal Pacjenta to rozwiązanie przygotowane dla Pacjentów Grupy LUX MED, dzięki któremu można m.in.:

  • zarezerwować i odwołać wizytę,
  • sprawdzić grafik pracy lekarzy,
  • odebrać wyniki badań laboratoryjnych z komentarzem lekarskim,
  • zamówić receptę na stale przyjmowane leki,
  • skorzystać z e-konsultacji,
  • sprawdzić dostępne placówki współpracujące,
  • zadać pytanie lekarzowi poprzez e-Pytania.

Dostęp do Portalu Pacjenta można aktywować samodzielnie na www.luxmed.pl.
Hasło do pierwszego logowania wysyłane jest przez SMS.

Portal Pacjenta dostępny jest również poprzez bezpłatną aplikację mobilną na systemy Android oraz iOS.

Aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji Portalu Pacjenta, w tym również do przeglądania wyników badań online oraz korzystania z konsultacji medycznych online, należy zgłosić się do recepcji w centrum medycznym Grupy LUX MED i podpisać regulamin.

E-RECEPTA W GRUPIE LUX MED

Odbieranie recept nigdy nie było tak proste:

  • Zamów receptę online na Portalu Pacjenta lub w Rejestracji LUX MED.
  • Wybierz formę e-Recepta. Otrzymasz SMS z unikalnym kodem (PIN).
  • Na podstawie kodu i numeru PESEL można wykupić leki w aptece.

REKLAMACJE

Wszelkie uwagi oraz sugestie należy przekazywać:

  • poprzez formularz reklamacji dostępny na głównej stronie www.luxmed.pl w sekcji Dla Pacjentów,
  • mailowo na adres: obsluga.klienta@luxmed.pl,
  • bezpośrednio każdemu pracownikowi recepcji lub infolinii.

Dodatkowe korzyści w ramach programu

  • Program "Zdrowie, Piękno, Harmonia" - jest to program promujący zdrowy styl życia. Posiadacze Karty Pacjenta w ramach projektu mają możliwość skorzystania z rabatów i ofert specjalnych przygotowanych przez firmy partnerskie świadczące usługi okołozdrowotne - odnowa biologiczna, fitness, kosmetyka. Z uwagi na to, że oferta stale się rozszerza aktualne informacje dostępne są na stronie www.luxmed.pl.
  • Profilaktyczny Przegląd Stanu Zdrowia - "Zdrowa Kobieta" oraz "Zdrowy Mężczyzna" - jest to coroczny przegląd stanu zdrowia, dostosowany do indywidualnych potrzeb, wieku i płci pacjenta. Proponowany program profilaktyczny obejmuje szeroki zakres badań i konsultacji. Program kończy konsultacja specjalistyczna, w ramach której pacjent uzyskuje m.in. pełną informację i zaświadczenie o stanie swojego zdrowia oraz zalecenia na przyszłość.
  • Rabat 10% na pozostałe usługi świadczone przez Grupę LuxMed - przysługuje on każdemu pacjentowi abonamentowemu - na wszystkie usługi oferowane we własnych centrach medycznych LuxMed. Rabatów nie sumuje się.
  • Osobisty Opiekun Pacjenta VIP – każdemu posiadaczowi pakietu VIP zostaje przydzielony Indywidualny Opiekun Pacjenta. Opiekun organizuje badania, konsultacje lekarskie oraz indywidualnie opiekuje się Pacjentem w czasie jego pobytu w placówkach LuxMed.
ProPlus | masz pytanie?

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Napisz czego potrzebujesz. Skontaktujemy się z Tobą i udzielimy wyczerpujących odpowiedzi!