Program zdrowotny Inter Vision

Program zdrowotny Inter Vision

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne INTER Vision zapewniające dostęp do opieki medycznej świadczonej na najwyższym poziomie, w komfortowych warunkach i w dogodnym dla Ciebie terminie.

TU INTER Polska, jest firmą mającą wieloletnie doświadczenie w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych i niemalże pionierem na polskim rynku, wśród firm oferujących pakiety medyczne dla klientów indywidualnych i grupowych. W oparciu o zdobytą wiedzę i oczekiwania obecnych i przyszłych Klientów, przygotowana została oferta INDYWIDUALNEGO UBEZPIECZENIA ZDROWOTNEGO INTER VISION.

Ubezpieczenie INTER VISION to przede wszystkim swoboda, bo to Ty decydujesz gdzie się leczysz. Do wyboru masz około tysiąca renomowanych placówek medycznych na terenie całego kraju z których możesz korzystać bezgotówkowo. Ubezpieczenie daje również możliwość umówienia się na wizytę do każdego innego lekarza ( spoza listy placówek ) i rozliczenia się z T.U. InterPolska na podstawie imiennego rachunku.

Drugim jego atutem jest kompleksowość, ponieważ gwarantuje ono nielimitowany dostęp do lekarzy wszystkich specjalności, wizyty profesorskie, szeroką diagnostykę, ponad 140 badań laboratoryjnych, pełną dentystykę, protetykę oraz ortodoncję dla dzieci. Zapewnia m.in. szczepienia przeciw grypie, zwrot kosztów leków, testy alergiczne, rehabilitację czy psychoterapię.

jak przystąpić do ubezpieczenia

Zawarcie ubezpieczenia zdrowotnego INTER VISION to minimum formalności. Wystarczy, że wypełnisz wniosek ubezpieczeniowy z krótką ankietą medyczną. Składka uzależniona jest od wieku ubezpieczonego, wariantu ubezpieczenia i przeprowadzonej oceny ryzyka.

Ostateczna wysokość składki zostanie Ci podana po analizie dostarczonego wniosku.

Jeśli do 20 dnia miesiąca Twój podpisany wniosek trafi do centrali InterPolska, okres ubezpieczenia może zacząć się od pierwszego dnia kolejnego miesiąca.

kup online
Chcę kupić ONLINE!
Wystarczy jedno kliknięcie, a przeniesiemy Cię na platformę, na której będzie możliwe przystąpienie do wybranego programu.

karencje

Okres karencji, to okres, w którym w sposób ograniczony możesz korzystać z ubezpieczenia.

W ubezpieczeniu indywidualnym INTER VISION mają zastosowanie poniższe okresy karencji:

karencja ogólna

Karencja ogólna obowiązująca przez 3 miesiące od początku okresu ubezpieczenia. Nie można wówczas korzystać ze świadczeń, chyba że jest to spowodowane nieszczęśliwym wypadkiem.

Ogólnego okresu karencji nie stosuje się w przypadku uiszczenia przez Ubezpieczającego jednorazowej opłaty ( wykup karencji ) określonej w taryfie i płatnej wraz z pierwszą ratą składki.

Opłaty za wykup karencji:

  • 100 ZŁ w wariancie INTER VISION Basic / Silver
  • 200 ZŁ w wariancie INTER VISION Gold / Diamond
karencja szczególna

Karencja szczególna która trwa 8 miesięcy od początku okresu ubezpieczenia i dotyczy świadczeń związanych z ciążą, porodem, leczeniem dentystycznym, ortodontycznym i protetyką.

zalety ubezpieczenia zdrowotnego inter vision

  • bezgotówkowe korzystanie z usług lekarzy i placówek kontraktowych INTER Polska na terenie całego kraju
  • wolny wybór lekarzy i placówek medycznych w całym kraju w ramach rozliczeń gotówkowych,
  • nielimitowany dostęp do lekarzy wszelkich specjalności,
  • nieograniczona liczba badań zaleconych przez lekarzy.

sposoby korzystania ze świadczeń

  1. Jak umówić się do lekarza / na badania?

    To Ty decydujesz jak umawiasz się do lekarza czy na badania. Możesz umówić się bezpośrednio w wybranej przez Ciebie placówce medycznej współpracującej z INTER Polska. Możesz również skorzystać z centrum umawiania wizyt Inter Polska S.A. lub specjalnego formularza: https://interpolska.pl/ochrona-zdrowia/

  2. Gdzie znajdę wykaz placówek medycznych współpracujących z INTER Polska?

    Wykaz placówek możesz pobrać jako dokument pdf w sekcji dokumenty do pobrania

  3. Czy potrzebuję skierowania do lekarza?

    Nie, aby umówić się do lekarza specjalisty nie musisz mieć skierowania.

  4. Jak wezwać lekarza z wizytą domową?

    W przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku skorzystaj z centrum assistance (24/7). Pod jednym numerem telefonu (22 333 77 77) zostanie zorganizowana dla Ciebie wizyta domowa, transport medyczny (planowany), dostawa leków czy nawet proces rehabilitacji. Dla ułatwienia numer telefonu znajdziesz również na swojej karcie ubezpieczenia.

  5. Z jakich świadczeń medycznych mogę korzystać w ramach mojego wariantu?

    Szczegółowy wykaz świadczeń w formacie pdf znajdziesz w sekcji dokumenty do pobrania. Zwróć uwagę, że niektóre pozycje wykazu świadczeń to definicje otwarte - np. USG, tomografia czy rezonans. Oznacza to, że przysługują Ci wszelkie badania tego typu, a nie tylko wybranych części ciała.

  6. Korzystałem z usług lekarza nie współpracującego z TU INTER Polska. Jak otrzymać zwrot kosztów?

    Jeżeli skorzystasz ze świadczenia zdrowotnego w placówce medycznej, która nie znajduje się na liście placówek - weź fakturę. W takim przypadku INTER Polska zwróci Ci koszty świadczeń do wysokości określonej w Wykazie świadczeń zdrowotnych, na podstawie pisemnego zgłoszenia roszczenia. Wystarczy wypełnić formularz w sekcji dokumenty do pobrania i wysłać pocztą wraz z oryginałami faktur do Inter Polska. Możesz również dokonać zgłoszenia online: https://inter-direct.pl/zgloszenie.roszczenia.zdrowie/

  7. Na jaki okres zawierana jest umowa?

    Umowa zawierana jest na okres 12 miesięcy i ulega automatycznemu przedłużeniu o kolejny rok, jeśli żadna ze stron jej nie wypowie na miesiąc przed rocznicą ubezpieczenia.

ProPlus | masz pytanie?

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Napisz czego potrzebujesz. Skontaktujemy się z Tobą i udzielimy wyczerpujących odpowiedzi!