pakiet medyczny TU Zdrowie


TU ZDROWIE SA jako jedyne w Polsce oferuje wyłącznie prywatne ubezpieczenia zdrowotne, wiedząc, że ochrona zdrowia wymaga specjalizacji i najwyższej staranności.
Polskie Towarzystwo Ubezpieczeń specjalizujące się w ZDROWIU.
dlaczego warto skorzystać z opieki TU Zdrowie?
Pakiet medyczny TU Zdrowie
Osoby w wieku do 70 lat oraz członkowie ich rodzin.
Dzieci do 7 roku życia mogą zostać ubezpieczone, gdy przynajmniej jedno z rodziców lub opiekunów jest ubezpieczone
W zależności od wariantu prywatnego ubezpieczenia zdrowotnego ochrona obejmuje m.in.:
- nielimitowane konsultacje lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (internista, pediatra, lekarz rodzinny)
- nielimitowane konsultacje lekarzy specjalistów, dostępne bez skierowań, także specjaliści dziecięcy i konsultacje profesorskie
- nielimitowane zabiegi ambulatoryjne wykonywane w trakcie konsultacji lekarskich
- nielimitowane badania laboratoryjne
- nielimitowane diagnostyczne (obrazowe, czynnościowe etc.)
- nielimitowane zabiegi ambulatoryjne
- wizyty domowe lekarskie i pielęgniarskie
- rehabilitację
- planowe zabiegi szpitalne
Ochrona rozpoczyna się od 1 dnia każdego miesiąca.
By ochrona rozpoczęła się od 1. dnia kolejnego miesiąca, należy złożyć wniosek do 20. dnia miesiąca i opłacić pierwszą ratę składki do końca miesiąca.
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne zawiera się na okres 12 miesięcy.

największa sieć placówek medycznych
- największa sieć placówek medycznych na rynku
- bezgotówkowy dostęp do blisko 3300 placówek medycznych w całej Polsce – sprawdź w Panelu Ubezpieczonego
- możliwość korzystania z usług medycznych w każdej placówce w Polsce i u każdego lekarza na zasadzie zwrotu kosztów (refundacji)
- pełna swoboda wyboru placówki i lekarza
- e-rejestracja i e-refundacja dostępna dla każdego Ubezpieczonego


Najwyższe standardy dostępności opieki medycznej
24h Infolinia umawiająca do sieci placówek medycznych.
Gwarancja najkrótszych terminów realizacji usług:
- do 1 dnia – lekarze interniści, pediatrzy, lekarze medycyny rodzinnej
- do 3 dni – lekarze specjaliści (do 5-7 dni dla kilku rzadkich specjalności)
albo zwrot 100% kosztów poniesionych na realizację wizyty w dowolnie wybranej placówce i u dowolnego lekarza danej specjalności w przypadku, gdy spełnienie tych standardów przez 24h Infolinię nie jest możliwe.
Wszystkie konsultacje lekarskie, w tym u specjalistów dziecięcych, dostępne są bez skierowania.
panel ubezpieczonego
Ubezpieczeni w TU ZDROWIE otrzymują dostęp do Panelu Ubezpieczonego, który umożliwia m.in.:
- sprawdzanie zakresu usług
- wyszukiwanie placówek medycznych
- umawianie zdalnych konsultacji (e-wizyt)
- e-rejestrację - umawianie wizyt lekarskich on-line, bezpośrednio w grafiku lekarzy
- wgląd do historii usług medycznych zrealizowanych w ramach ubezpieczenia
- e-refundację - składanie elektronicznych wniosków o zwrot kosztów
- wyszukiwanie najbliższych aptek i sprawdzanie dostępności leków - aplikacja KtoMaLek.pl
- wysyłanie innych wniosków do TU ZDROWIE
Panel Ubezpieczonego spełnia najwyższe standardy ochrony danych osobowych.

sposoby umawiania i realizacji usług medycznych
Na konsultację zdalną możesz się umówić całodobowo, za pośrednictwem Panelu Ubezpieczonego. Panel umożliwia wybór telekonsultacji w formie telefonu, czatu lub video w języku polskim, angielskim i rosyjskim. Wystarczy tylko kliknąć na zakładkę E-WIZYTY, na górze strony i dokonać rejestracji konta.
W godzinach 8.00-17.00 możesz też dzwonić na numer infolinii 58 888 2 999 wew. 2.
- Zaloguj się do Panelu Ubezpieczonego (przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto)
- Wejdź w zakładkę NOWA WIZYTA
- Wprowadź preferencje dotyczące konsultacji
- Wybierz dogodny termin i miejsce realizacji konsultacji i kliknij UMÓW WIZYTĘ
24h Infolinia TU Zdrowie działa 7 dni w tygodniu – zapewniając Ubezpieczonym możliwość umawiania usług w placówkach medycznych w całej Polsce
Usługi umawiane za pośrednictwem 24h Infolinii zawsze realizowane są bezgotówkowo.
Jak skorzystać z usług?
- Skontaktuj się z 24h Infolinią dzwoniąc pod numer 58 888 2 999
- Wybierz temat rozmowy
- Podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL, aby konsultant mógł sprawdzić Twój zakres ubezpieczenia
- Przekaż informację, z jakich usług chcesz skorzystać (możesz podać swoje preferencje dotyczące np. miejsca i czasu realizacji usługi)
Po sprawdzeniu dostępności konsultant oddzwoni i przekaże informacje na temat możliwości realizacji usług, wskazując miejsce i termin realizacji świadczenia lub prześle informacje za pomocą wiadomości SMS.
Po wypełnieniu i przesłaniu elektronicznego formularza, konsultant 24h infolinii skontaktuje się z Tobą i zaproponuje termin oraz miejsce realizacji usługi.
Dotyczy placówek oznaczonych w wykazie placówek symbolem
Skontaktuj się bezpośrednio z wybraną placówką medyczną.
- Umów się na usługę.
- Przyjdź do placówki odpowiednio wcześniej.
- W rejestracji podaj imię i nazwisko oraz numer PESEL i okaż dowód tożsamości.
- Osoba rejestrująca wprowadzi do systemu TU ZDROWIE nazwę usługi medycznej i dokona potwierdzenia.
- Na Twój telefon przyjdzie SMS z kodem autoryzacji – podaj ten kod osobie w rejestracji.
- Jeśli nie masz przy sobie telefonu, poproś osobę w rejestracji o wydrukowanie i podpisz papierowy druk otrzymania świadczenia
WAŻNE! 24h Infolinia nie umawia do tych placówek.
Refundacja jako zwrot poniesionych kosztów daje możliwość korzystania z usług medycznych w dowolnej placówce medycznej w Polsce.
W placówkach i gabinetach, które nie są włączone do sieci medycznej TU ZDROWIE, można korzystać z usług na zasadzie refundacji, czyli zwrotu kosztów poniesionych na realizację usługi.
Daje to możliwość w pełni swobodnego wyboru miejsca leczenia.
- Umów się bezpośrednio w wybranej placówce
- Zapłać za usługę w placówce
- Poproś o wystawienie imiennego rachunku lub faktury
- Wypełnij wniosek o wypłatę świadczenia pieniężnego – papierowy lub elektroniczny w Panelu Ubezpieczonego
- Prześlij wniosek do TU ZDROWIE
TU ZDROWIE w ciągu 30 dni od daty otrzymania kompletu dokumentów wypłaci przyznaną kwotę świadczenia na podany we wniosku numer rachunku bankowego.
Pamiętaj, że przyznane świadczenie pieniężne (zwrot kosztów) ograniczone jest przez Górną Granicę Odpowiedzialności (GGO - górny limit) i jest wypłacane dla konkretnej usługi medycznej objętej zakresem ubezpieczenia.
Uwaga! Faktura / rachunek muszą zostać wystawione na Ubezpieczonego (w przypadku dziecka na rzecz opiekuna prawnego) i obejmować następujące informacje:
- nazwę usługi medycznej
- ilość wykonanych usług danego typu
- datę wykonania usługi medycznej
- koszt/cenę wykonanej usługi medycznej
Jeśli usługa dotyczy ubezpieczonego dziecka, w opisie wniosku należy wpisać imię i nazwisko dziecka.
Uwaga! Upewnij się, że w Twoim ubezpieczeniu jest możliwość korzystania z usług na zasadzie refundacji – zwrotu kosztów świadczeń medycznych, wypłacanych do Górnej Granicy Odpowiedzialności (GGO).